torstai 21. toukokuuta 2009

135: Minä katuisin vaan en tiedä kuinka enkä edes minkä tähden.

Nyt tuntuu siltä, että huhtikuussa 2008 alkanut hankalan karman aika jatkuu aina vaan. Mikään muu ei selitä tätä ennenkuulumatonta sairastelu/vamma kierrettä. Viime viikolla vatsa ja tällä viikolla mitä ilmeisimmin niskat: pitkään jatkunut vasemman käden nimettömän ja pikkurillin puutuminen kulminoitui tiistai aamuyön totaalijumiin yläniskassa. Tänään pää kääntyi jo hiukan myös vasemmalle puolelle, joten voiton puolella ollaan. Ihanasti prakaa kroppa! Mutta MIKSI?! Nyt jos joku siellä toisel puolel ruutuu keksii mitä kamalaa minä oikein oon tehny ja kenelle, niin hän on hyvä ja jakaa tiedon kanssani. ASAP. Kiitos.
----
Katumusharjoituksia odotellessa tieteentekeminen on edistynyt kuitenkin ihan kelpo tahtiin. Eilinen ja tämä päivä on voimallisesti analysoitu sateenkaaren väreillä koodattua haastatteluaineistoa ja käyty kiivasta dialogia mm. vuorovaikutuksen syvimmästä olemuksesta. Ensimmäinen kaaviokin on nyt onnellisesti olemassa. Prosessi on vahva!
----
Ja kesä on täällä! Sen tietää allergisten oireiden ekspotentiaalisen lisääntymisen ohella siitä, että olen ostanut vaatekappaleita jotka eivät ole mustia/harmaita/valkoisia, vaan suorastaan värikkäitä! Tai tarkennutta tämä tarkoittaa yhtä mustaa, yhtä farkkuista ja yhtä vaaleanpunahtavaa mekkoa. Kolme mekkoa viikon sisään, uusi henkilökohtainen ennätys kenties? Kirppikseltä tarttui mukaan myös ruskea nahkainen vyö ja siihen mätsäävä laukku. Ja tietenkin kengät (tätä en ole vielä uskaltanut tunnustaa NeitiHeille). Ensi viikolla olisi tarkoitus kompensoida uutuuksia tekemällä ilmiömäinen inventaario garderoobiini. Noin neljä jätesäkillistä vaatteita ja yksi kenkiä/laukkuja suuntaavaat viimein vintiltä kirpputorille odottamaan uusia omistajia.
----
Loppuun tahtoisin vielä laulaa että Ooo Las Palmas. Joku on nyt sieltä käynyt täällä. Erikoista. Ehkä jopa yhtä erikoista kuin se joku toinen Egyptistä. Tai se kolmas Argentiinasta.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minulla on veikkaus Las Palmasin lukijoista.. Minun serkku ja sinun siskon kaveri Nina kävi tuossa tovi sitten palmasin auringossa. Toinen veikkaukseni on joku satunnainen hispaano-surffitukka, joka etsi suomalaista tyttöystävää, mutta ei epäonnekseen osannutkaan suomea. Tiedä sitten kumpako meni oikein (:

ps. minun garderobi kaipaa kovin kovasti uutta verta ja väriä. olisiko sinun säkeissä mitään minulle?

t.tangomango

Ella. kirjoitti...

Mä veikkaan surffitukkaa. sellainen kun on ollut tilauksessa jo pidemmän aikaan. eniveis minua ihmetyttää että ylipäätään kukaan minun äitin ja tätien lisäksi lukee tätä.

millaisia vaatteita toivoisit? väriä en ehkä menis lupailemaan, mutta about kaikkea muuta mahdollista kylläkin. aion huomenna käydä säkit läpi.

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä minä käyn säännöllisen epäsäännöllisesti tsekkimässä, mitä kuuluu ja miten menee.

Noh, haluaisin tietenkin HAMEITA! MEKKOJA! HOUSUJA! PAITOJA! Ja tietenkin eni kaind of ässessöriis. Minun vaatekaappi on niiiiiin nähty ja tylsä, että blääh. Näin kesän kynnöksellä eritoten hamevalikoima kiinnostaisi.

Mutta ihan tosissaan, en kyllä tiedä mahdunko samaan kokoon sinun kanssa. Olen paisunut taikina. Varmaan jotain tässä ilmastossa...

-tm

Ella. kirjoitti...

jemmasin sulle pari hametta (punaisen ja mustan) asessöreita tarjolla myös, tervetuloa katselemaan :)