tiistai 12. toukokuuta 2009

134: "Sulla oikein hyvä suoni!"

-Tokaisi verikokeen ottanut eksoottisen oloinen sairaanhoitajatar aiemmin tänään. Se, että tunnen ylpeyttä upeista ja kelvollisista verisuonistani, ei ihan riitä kompensoimaan 36 tunnin valvomista, 24 tunnin totaalipaastoa ja jatkuvaa kipua ylävatsassa. Ai mikä mulla on? Asiallinen kysymys, johon saamme vastauksen kesäkuun neljäntenä, jollloin lääkäri soittelee verikokeiden (maksa-, tulehdus- ja sappiarvot) tuloksista. Ja kuinka selviytyä siihen saakka? "Lepäät ja juot paljon vettä, voit kokeilla syödä sokerittomia gefilusjogurtteja. Kirjoitanko sairaslomaa?". Hurr. Hullu, et kirjoita. Mun on raapastava vielä yks prosemma loppuun. Mutta nyt minä aion kyllä lähteä äitin luo jatkamaan sairastamista, jos on taas riennettävä päivystykseen, niin eipähän ainakaan tarvitse kävellä.
Olenko mä vaan vainoharhainen, vai yrittääkö universumi ihan tosissaan estää minun kandiintumisen?

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, olisi kiva jos voisit edistää asiaamme:

Perinteinen idyllisen Puu-Vallilan pihakirpputori sunnuntaina 7.6. klo 10-15, tervetuloa!