perjantai 21. lokakuuta 2011

456: Substanssia?


Tämän tunnustuksen saajan tulee:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle blogille eteenpäin.
3. Ilmoittaa kyseisille blogisteille asiasta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.





Kiitos Zunkkis. Merkittävän suuresta blogimerestä en osannut valita kahdeksaa, jolle tunnustuksen eteenpäin jakaisin, mutta kahdeksan kohdan listaan tartuin riemulla:
1. Minun on vaikea arvostaa ihmisiä, jotka kättelevät veltosti.
2. Ikäkriisi hiipii kimppuuni. Kuluvana vuonna olen kerännyt aikuispisteitä satsaamalla säänmukaiseen pukeutumiseen.
3. Synkkinä hetkinä syön salaa maksalaatikkoa -kylmänä.
4. Haluaisin harrastaa pilatesta, mutta hermostun aina tunnilla muiden puhinaan.
5. Älypuhelimen myötä olen yksilöinyt soittoäänet, nyt laukustani saattaa raikaa Martina Aitolehden hittibiisi, Puhtaiden valkeiden lakanoiden tunnari tai Haberin Samun hypnoottinen laulanta. Yleensä vastaan nopeasti, mutta toisinaan jään fiilistelemään.
6. Paras (ja ainoa) tapa katsella tv-sarjoja on maraton.
7. Vauva-lehden keskustelupalstan lukeminen lohduttaa ja viihdyttää minua.
8. Olen lastentarhanopettaja (fakta, jonka ääneen mainitseminen saa aikaan kylmät väreet).

Ei kommentteja: